lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

Midsommarfirande

Kategori:

Nu är midsommar över och vi har haft kalas för min bror. Än fast jag är mitt i en flytt och renovering tycker jag att jag fixade det rätt bra ändå. Det var mycket jag hade planerat som jag helt enkelt inte hann med men summa summaru var de rätt lyckat.
Barnen var helt fantastiska och hjälpte mig hela tiden, tom dagen efter utan protest följde dom med och städade💖. 
 
Igår var vi till stan och shoppade, alla barnen var med och vi hade det så roligt. Vi köpte en soffa och ett skåp bla. Sedan besökte vi vänner på lasarettet. Typiskt nog åkte vi på den varmaste dagen. 
 
Nu är villan i stan överlåten och borta. Sååå skönt. Har nog aldrig i mitt liv slitit så mycket, samtidigt som jobb, renovering, flytt och sjukdom. Men jag är otroligt stolt att ❤at å jag fixade det helt själv samt hjälp med de sista av Daniel. Men jag Gör inte om det, de kan jag lova. Nu får jag ha full fokus här hemma och jag hoppas jag hinner allt innan jobb.🤘
Kommentera inlägget här: