lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

Helgledigt

Kategori:

Ligger här i sängen och kan inte riktigt sova. Tänker på allt och Längtar efter mina tjejer ❤. 
Blev förkyld och liggandes en hel dag, sedan mådde jag ganska bra, fick besök av min kompis från Dorro som kom med en inflyttnings present🤘, superkul. Grejjar hela tiden med huset så jag knappt hinner ut så de va väldigt trevligt 😀.  
 
Vi köpte oss ett skåp på IKEA och det blev sååå fint när det var på plats.  Har Inte hittat åt allt mitt porslin men de kommer att bli så fint när allt är färdigt.  Passade så bra i köket tillsammans med köksluckorna💜. 
 
Ikväll tog vi fredagsmys, såg Fast and furios 6 så vifick pröva in nya soffan och stor tvn. Doppade grönsaker och chips och åt bigarråer. Supermysigt och skönt att få kunna sitta ner och inget göra🖒. 
 
Imorgon blir det att måla färdigt övervåningen så jag kan börja med nedervåningen.  Måste även leta åt allt som vi ska sälja på loppisen här i Dorro. Det ska bli så roligt att få träffa alla och samtidigt kanske tjäna en slant😍
Kommentera inlägget här: