lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

Måndag - VAB-uari

Kategori:

 
Ja,jag önskar att vi kunde åka lite skridskor. Men så är inte fallet. Hela förra veckan var Amelia sjuk, hon hade feber till och från hela veckan. I helgen har hon mått sådär, ändå ganska bra men ingen matlust och ont i huvudet. Igår däremot hade hon ont i magen hela kvällen. Kl 04 vaknade jag att hon kräktes. Typiskt. Så idag har jag båda barnen hemma. Molly mår bra, än så länge, men för säkerhets skull. Amelia har nog fått flunsan, det mesta tyder på det.
 
Igår var jag och skrev på alla papperna på huset. Så trevligt att få träffa köparna. Det blev lite missuppfattningar, men allt ordnade sig. Jag trodde att mötet skulle vara hemma. Så jag gick ut och skottade fram min parkering från en halvmeter tung snö, jisses så slut jag blev. Lyssnade av meddelandet ännu en gång, och hör då att vi skall på kontoret som ligger i stan. Ha ha, typiskt mig. Så vi rövade iväg grannens lilla E, som var hos oss och lekte. Tjejerna skötte sig exemplariskt där, tog nästan 2 timmar. Vi firade med middag på MC Donalds. Det var efter detta Amelia blev hängig.
 
Nu längtar vi ännu mera till Dorotea. Idag hann jag skicka efter mina skoterkläder, jag måste ha det, då jag blir så frusen och kall med täckbyxorna som jag har nu. Sedan måste jag inskaffa slalomskidor, då hela barnhögen tjatar att jag ska åka. Självklart vill jag, är bara lite rädd för Doroteabacken (har alltid varit de, ha ha). Men vi tar en sak i taget. Nu först skoter;)
Kommentera inlägget här: