lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

En ny vecka

Kategori:

I morse kom mina barn. Vi hann mysa lite innan skolan. 
 
Idag är det tomteverkstad här hemma. Jag slår in paket och fixar pepparkaksdeg för fulla muggar. Jag som älskar att baka har lite svårt med bakningen nu då jag bara bakar glutenfritt. Det glutenfria mjölet är lite olika så man får labborera sig fram. Men jag lär mig och alla här hemma kan äta gott. Ska pröva också att göra lussebullar.
 
Annars i helgen har vi umgåtts med vänner och druckit lite glögg. Hunnit hälsa på lite familj i Vilhelmina och storstädat huset, vi tog en våning var och det tog ändå sin lilla tid..... Men nu är det gjort och det känns jättehärligt. Nu inväntar vi bara julen då alla julklapparna är fixade och klara. Förrästen så var vi till Östersund och shoppade. Herregud vilken mysig shoppingstad, många fina butiker helt i min smak. Tyvärr var det mest till barnen så jag hann inte med att shoppa något till mig själv. Bara en mysig fin tjocktröja från H&M. Hit blir det många fler gånger. 
 
Nä nu vidare till paketinslagningen för ikväll kommer resten av familjen....
Kommentera inlägget här: