lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

Helgen snart över

Kategori:

Fick liiite sovmorgon.  Skönt att ändå kliva upp tidigt på helgen oxå. Man får som ut mer av dagen.  
Lördagskvällen blev bättre än planerat. Synd att tiden går så fort 😉.  
Idag har jag varit på Estelles 2 års dag. Så trevligt att få träffa alla härliga vänner.Juni o syrran var oxå där så jag fick mysa med min goda gumma.💖 
 
Sedan i em fick jag veta att jag ska få följa med på Iron Maiden i Göteborg och ingen är lyckligare än jag...... Herregud, kan de bli bättre?  
 
 
På väg hem från Teg möttes jag av denna underbara regnbåge.  
 
Kommentera inlägget här: