lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

Happy halloween

Kategori:

 
 
 
Vi har haft en supermysig kväll. Halva nöjet är ju att pynta hemmet. Första gången någonsin var det otroligt svårt att få tag på pumpor🎃. Men även det är superkul då det blir fler och fler som pyntar för halloween.  
 
Men vi var alla super trött och somnade ganska tidigt.  I morgon blir det till att städa och shoppa lite.  Veckan som kommer har väldigt mycket roligheter inplanerat.  Dels ska jag till världens bästa frisör, sedan kommer tidningen hit för att göra ett reportage om mig och mitt hus😀 å så fyller jag år, kan inte bli en bättre vecka❤. Så jag ska försöka baka lite i morgon. Amelia ska fixa tårtan och Molly maränger.  
 
Hoppas halloween för i år varit amazing💋.
Kommentera inlägget här: