lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

Fantastisk dag till handlingarna

Kategori:

Vilken dag! Kan man bli gladare å lyckligare?  Japp de kan man. Helt otroligt.  Lunchade med en underbar vän idag från Stockholm.  Vi hade mycket att prata om och nackdelen var att tiden gick för fort.  Sedan efter middagen åkte jag och barnen buss ner till stan för att besöka den nyöppnade gallerian.  Helt fantastiskt fint och vilka underbara affärer som flyttat hit b la Rut circle, jucie bar, espresso house,  h&m home,  å många fler. Barnen köpte en klänning och en jumpsuit, jag köpte en lång tunn kofta. Alla nöjda och glada. Vi avslutade med en storfika på espresso house.  Vi var trötta och nöjda när vi väl kom hem. 
 
Sedan fick jag meddelande av syster att barnen ska få sova där på lördag,  gissa om dom kommer att bli glada.  Dom har längtat så och nu ska dom få sova där båda två. Då mamma ska på världens bästa 80 - tals fest passar det ju hur bra som helst. 
 
Vi har såå mycket att se fram emot i helgen,  Amelia har klassfest i morgon och kalas på lördag.  Sedan har vi Me and I party på söndag.  Å självklart sova över hos moster och co, å mamma på party. Blir en madonna inspirerad kostym, tror jag.  Vi ska laga mat här hemma och sjunga upp oss innan. 
Är så tacksam som har min syster å min bror här och som hjälper mig med allt.  Även mina vänner som oxå dom ställer upp i vått och torrt.  TACK.. å god natt (kommer sova extra gott i natt). 
Kommentera inlägget här: