lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

Cykla

Kategori:

Idag cyklade barnen för första gången i år till skolan. Men vilket jippo det var innan dom tog sig iväg. Mollys cykel hade frysit fast,  så hon tog Amelias gamla.  Punka! Prövade att pumpa lite och insåg att dom var försenade till skolan. Men dom tog sig iväg. Härligt.  Va med om ngt märkligt på skolan, sur människa. Tur det finns få av dom. Lägger inte större fokus på sådana längre, tar mig tid för dom glada och trevliga människor som finns runt omkring mig♡. 
 
Jobb och skola gick bra. Väl hemma igen så letade och tvättade jag upp vår o sommar jackor o dyl, å städade. Amelia och hennes kompis Elin fixade våfflor och vi bjöd hit Vickan å alla barnen. Jag hade plockat ihop en hel bunt med för små kläder som dom fick med sig hem efter fikat.  Min fina vän. Guld värd. 
Nu försöka sova lite, god natt♡♡
 
Kommentera inlägget här: