lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

Härliga helg

Kategori:

Vilken underbar helg jag har haft. Leendet sitter ännu i😉. I fredags följde jag med bror och Anneli till Bishops, träffade på J där och sedan drog vi till Olerys.  Annelie och bror avvek vid 01 tiden. J skulle visa mig runt då han plötsligt startade larmet på Utopia,  ha ha har nog aldrig skrattat så mycket.  Efter en väldigt lång stund kom en vakt och släppte ut oss från hissen. Vi gick och åt en kebab och vid 3 - tiden åkte jag hem. 
 
Lördagen åt jag lunch med syster o co samt deras vänner på utopia,  ha ha. Shoppade lite och for hem och hade en riktigt myskväll. 
 
Söndagen ägnade jag till att måla, dels altan golvet och räcket. Jisses vad kroppen är slut nu, undrar om jag kommer ur sängen. 
 
Amelia blev kvar hos farmor,  kommer hem på onsdag.  Så jag och Molly ska göra massvis med roligheter.  Hon är ännu väldigt ledsen över hunden, å vi har pratat och tänt ljus, så nu mår hon mycket bättre.  
Kommentera inlägget här: