lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

Semestermåndag

Kategori:

 
Regnet fullständigt öser ner utanför och jag kan inte sova. Kl är nu 03:10...... Idag har jag mycket småfix att uträtta. Dels måste jag hitta skor och lite kläder till mig själv. Sedan måste jag fylla på och städa mitt loppisbås på S&F. Om det är sånt här väder senare idag kommer det säkert många kunder☺. Sedan har jag ett jätteprojekt som jag ska sätta mig ner och gå igenom, ska bli väldigt spännande och intressant å se om de funkar. 
Sedan i veckan blir de middag på återöppnade Tapas med spännande sällskap😉. Tok längtar. 
 
Har nu äntligen påbörjat boken 'Jag är Malala'. Det är den som ska läsas till våran bokklubb. Den verkar faktiskt bra, jag var lite skeptisk. I september är nästa träff så jag har väldigt god tid på mig.
Nä nu ska jag försöka sova lite....
Kommentera inlägget här: