lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

Faktiskt lite sol

Kategori:

Ja, var man är så pratas det om vädret. Själv tycker jag att det är underbart härligt, Molly får vara frisk och man kan dona på inne utan att ha dåligt samvete..... Men absolut så önskar jag att man fick ligga på stranden och sola och bada lite. Men förhoppningsvis kommer det några sådana dagar till. Men vi ser ju fram emot Spanien nu så det är väl därför det inte spelar någon roll för oss.
 
I helgen vankas det Nolia, det är det som står på schemat och minigolf och träffa lillkusinen. Så vi har det vi gör i helgen. Jag hoppas att vi kan slå ihop och gå tillsammans med kusinen på Nolia. Dom har mycket god mat där och det är väl det man ser fram emot mest.
 
Idag måste jag tyvärr in på stan igen. Glömde Clas Ohlssons då jag skall köpa krokar till Mollys stege som hon ska ha i rummet. Kom ju på att jag lovade att fixa detta tills hon kommer hem, så nu måste jag skynda mig.
 
Idag har jag varit inne nästan hela dagen, har mycket att stå i och planera. Så ni förstår ju varför jag är lite glad över vädret;). Idag är det ändå lite sol här så jag tror att jag skall ut och fixa lite med soffan.
 
Ha en fortsatt bra dag...
Otroligt snyggt sovrum.. Måste köpa mig en sådan fuskpäls till min säng också..
 
Kommentera inlägget här: