lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

Bläh

Kategori:

 
Nackdelen med eget hus behöver jag väl egentligen inte nämna. Men här är ett exempel. Denna lilla, hm jag menar stora best hittade jag inne. Gissa om det kröp på hela kroppen efter att han snabbt åkte upp till himlen.
 
Ute på altanen fixade jag en loungehörna, supersnyggt och supernöjd blev jag. Men dessa (not) härliga husdjur tyckte också om denna lounge. Bläh. Så i sommar måste jag figulera om allt. Årets fix kommer även att bli att ordna ett tak på altanen så man kan utnyttja den även vid regn. Så nu håller jag på med alla planer här, vad som ska göras och inte. Typ en lista som "Arga snickaren" ber dom göra i slutet på programmet. Ett staket är också prio 1, det var det förra året också, men i år kommer det att komma upp. Ja, som ni ser har jag många prio 1, så jag måste börja ordna med vad som verkligen är Prio 1.
 
I morse gick allt bra med Amelia, hon var pigg och glad och längtade till sina vänner. Jag följde med henne en bit på vägen till våra vänner som hon skulle få åka med. Medans låg Molly och sov lungt. Molly mår lite bättre, men bara lite. Hon ligger ännu, orkar inte gå. Kan inte äta något, men jag får i henne Proviva jouice och vatten samt medicin. Hon är så otroligt duktig på att ta medicin. Så nu sitter vi här och tittar på Barbie. Jag måste även försöka ta mig iväg och handla lite då medicinen är slut.
Nu när barnen varit sjuk hela veckan så blev allt med huset framskjutet till nästa vecka. Jag hoppas verkligen att mina små vänner är friska då så jag kan få allt med huset färdigt. Skulle vara så skönt. Jag är heller inte färdig med packningen av alla grejor, har inte kunnat köpa flyttkartonger än, då det är fullt upp med sjuka kottar. Skulle behövt dela på mig, det är verkligen inte lite att göra när man skall dela upp ett boende som vi bott i, i 6 år samt många år innan detta. Å göra detta själv är ännu värre. Men jag har varit duktig, å jag är snart klar, tror jag;). Fick en pirra av min mor så jag kan köra bort alla sakerna själv. En pirra ska alla ha, den är toppen att ha.
 
Nu har vi hyrt Bamses nya film. Hurra för Apple-Tv!
Kommentera inlägget här: