lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

Härliga helg

Kategori:

 Vilken helg, är helt slut som artist.  Fredagen bestod av jobb och sedan hämta barnen. Snabbt hem för att fixa middag, present och sedan for Amelia på kalas. Jag o Molly passade på att mysa lite. Sedan skjutsa  Amelia till moster för att hon skulle  hjälpa till att baka. Som tur är fick hon sova där. 
Lördagen började med bakning kl 06.00, 40 bullar till ersmarksdagen.  Sedan fixa Junis paket, packa iordning allt och hämta hem Amelia, då det varit mycket med schemat jag har fixat Ang ersmarksdagen kom migränen passande nog så medicin var tvunget att inhandlas ovanpå allt..😨. Jag bytte av en mamma i spelar-fika-tältet samtidigt som jag utfodrade mina barn med lite lunch innan jag hjälpte Amelia till sin fotbollsmatch. Emellan detta började molly sin match😣😩 ha ha. Men jag hann se lite på Mollys match då en annan mamma kom å bytte av mig. Det var Mollys första fotbollsmatch och det gick så bra. Stolt mamma. 
 
Amelia fick åka med syrran till junis kalas efter matchen och sedan följde mormor Amelia hem för disco. Mamma sov över och tog hand om gumman.  Samtidigt drog jag o Molly drog till Holmsund.  Mammorna skulle ut och äta middag på Sjöbris, det var ju hårdrock på kajen.  Molly var kvar hos grabbarna Harry och Elliot.  Dom myste å hade de så bra. 
 
Oj oj vad trött jag var efter.... somnade på bussen å även Sara.  Vi vaknade i Obbola istället för Holmsund 😂.  Fick gå i nästan 2 timmar hem..(10000 steg) Som vi skrattade på vägen hem. Vi lyckas alltid med något sådant när vi far ut... 
Idag har jag tvättat och fixat här hemma. Läxorna  är lästa och målade och allt är ställt inför morgondagen.  Hunnit med en fika hos min älskade systerdotter och skjutsat mamma.  Puh.
Å vet ni? Dagen ser likadan ut i morgon och nästa dag å nästa..... å lika glad å nöjd är jag ändå😉. För jag har världens finaste och underbaraste barn❤❤. 
God natt😴
Kommentera inlägget här: