lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

Söndagskväll

Kategori:

Vilken fantastisk bra helg jag har haft. Synd bara min mage inte riktigt ha varit med mig. Håller tummarna att det inte blir någon magsjuka eller så. 
 
Lovisa har nu tagit körkort, och jag är så ofantligt stolt över henne. Hon och hennes kille är så fina och underbara. Jag bjöd dom på Vezzo efter att Lovisa jobbat klart för att fira körkortet.  Jag blev sedan kvar på stan 💕. Hade ofantligt kul och det var så länge sedan jag skrattade så här mycket. Självklart fick vi taxiskjuts av Lovisa. Riktigt kul. 
 
Idag har vi mått gott, barnen var förbi så jag fick gosa lite. Å min älskade vän Sara har varit här å pysslat lite smycken med mig.  Sedan blev de pizza, film och mys. Härliga söndag. 
 
Bara 3 dagar kvar tills barnen kommer. .. 
Kommentera inlägget här: