lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

Berg o dalbana

Kategori:

Idag har det varit en väldigt konstig dag. Fått känna mig totalt bortglömd, efterlängtad, cool rockmorsa och världens bästa mamma.  Allt som tur e inte på samma gång eller av samma människor😐. 
 
Tankarna har snurrat rejält men en snäll vän fick mig att tänka på annat över en god middag. Än en gång måste jag säga, att jag har så bra vänner. Blir varm i 💟 at av dom.  
 
Har beställt våran resa idag. Barnen och jag toklängtar, bara 8 dagar kvar nu innan vi åker. Härligt att få åka iväg på lite roligheter, det var ett tag sedan för oss. Men innan ska barnen hinna med att åka ca 50 mil i bil på 2 dagar å 3 dagars skola, å själv ska jag få god mat på restaurang och en spadag med 💖. 
God natt 💜
Kommentera inlägget här: