lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

Tick tack, tick tack....

Kategori: Träning

Nu är det mycket på gång. I morgon väntas ett besök på Smärtkliniken och om 3 veckor väntas ett samtal från Göteborg där jag skall operera mig. Jag håller nu tummarna att jag snabbt får tiden så jag kan börja min återhämtning på jullovet. Hade som passat bra då. 
Skall bli spännande att se om dom kan hjälpa mig i morgon, det är för att jag skall få rätt medicin mot mina smärtor. Har väntat i väldigt många månader på bara detta. 
 
Att vara sjuk är inte kul. Man får vänta otroligt lång tid på doktor, remisser, nya doktorer, mediciner, intyg, sjukskrivningar, nya krämpor för att dom dröjer med rätt behandling, ja listan kan göras lång. Många tror att det är en dans på rosor att gå hemma men då har dom inte kännt detta och smärtan som jag har varje dag. 
 
Är otroligt glad över min familj, en familj som ställer upp hela tiden och hjälper mig med skjuts och städning, passning av barn och en massa massa annat. Vet inte hur jag skall kunna tacka dom för allt när jag är frisk. Fria middagar ett år frammåt? eller barnpassning. Självklart, jag ställer upp till 100%. I morgon ska i allafall lilla J och min syster skjutsa mig, ett besök på smärtkliniken och man får inte köra bil. Jag blir lite nervös men hoppas att allt skall gå bra. 
 
Ha en underbar arbetsvecka, alla ni glada.
 
 
ps, vi älskar foppa och foppaskor.....
 
 
Kommentera inlägget här: