lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

Torsdag

Kategori:

Det härliga vädret har äntligen kommit till stan. Det är underbart härligt ute nu. Barnen längtar nu efter sommarlovet, dom är så trötta men det är svårt att gå och sova i tid då kompisarna hägrar och den fina sommaren. Förstår dom så väl. Nu springs det i vattenspridaren för fulla muggar. Det är bra för då får min gräsmatta behövligt vatten. Jag skulle göra så mycket i sommar men som det är nu funkar ingenting. Tur jag får mycket hjälp. Jag planerar och andra hjälper mig. Fått hjälp att sätta fröer och altanen är nu färdig för sommaren. Härligt. Tack alla för hjälpen.
Ibland känns det som om jag aldrig får bli frisk, lite jobbigt är det faktiskt. Å jag saknar mitt jobb så otroligt mycket. Å jag har så mycket som jag skulle vilja göra. När jag hade opererat mig sist och började träna kändes det så otroligt skönt. När jag väl kunde börja småjogga kändes det som om jag hade vunnit på lotto. Så lycklig var jag. Å det smittade av sig. Flera va och köpte exakt likadan springoutfit och började springa även dom. Å sånt tycker jag är så roligt. Men nu får jag bara ligga här och ligga. Otroligt ledsamt.
 
Har haft min faster på besök i några dagar. Även min kusin var här en snabbis innan hon drog söderut. Jag blir så glad i själen för den familj jag har. Den familj som finns till hands. Det sitter aldrig fast någonstans och nu när man behöver väldans mycket hjälp är det otroligt snällt att ställa upp för mig. När jag blir frisk har jag mycket att återbetala;) Men det gör jag så gärna så.
Å det är väldans roligt att höra att jag är väldigt lik min farmor. Ha ha. Å det är jag överlycklig över för farmor är världens bästa människa så jag hoppas att jag får lite av henne då;).
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: