lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

Snart måndag

Kategori:

Så var även denna helg gjord. Tiden bara rinner iväg. Amelia har haft fotbollsmatch idag, hennes lag vann med 11-4. Gissa om tjejerna var glada. Dom har blivit så otroligt duktiga.  
 
 
Har ju gått på LCHF igen och peppar peppar så känns denna gång super. Jag äter nästan inga mejeriprodukter och jag känner att magen mår mycket bättre än förra gången.  Jag äter även mycket kokosfett och kokosmjölk. Tomater och morötter går även ner. Tjuvvägde mig ikväll för att se så det går åt rätt håll å gissa....... på 5 dagar -3kg. Nu gör jag inte detta enbart för vikten utan all min värk oxå. Jag hoppas verkligen att den blir bättre för ibland är det outhärdligt.  Nu idag har varit en dag då kroppen ställer om sig å det är en dag då man inte mår särskilt bra.  Men nu ser jag fram emot detta och håller tummar och tår.  
 
Ibland förstår jag mig inte på vissa. Varför kan man inte vara snäll och trevlig. Utan bara orättvis och sårande och osnäll och obrydd... men jag hoppas att dessa människor någon gång får smaka på sin egen medicin,  jag vet att dom inte är värda att bry sig om men jag önskar att dom hade ♡-at på rätta stället. 
 
Nån som har ♡-at på rätt ställe är min underbara Sara.  Hon är den mest fantastiska, underbara vän jag vet. Finns alltid till hands och lyssnar otroligt bra.  Tack för att du finns och tack för att du tar dig tid att lyssna. Kram hjärtat.
Kommentera inlägget här: