lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

Mollys 6års dag.

Kategori: Min familj

 
Nu har våran Molly fyllt 6 år. Det är hennes största dag någonsin på året. Dagen började med paketöppning i sängen med våran lilla famil. Sedan på dagis sjöng vänner och fröknar för Molly och hon fick en ballong. Sedan kom moster, morbror och moster, kusin S, A och deras underbart söta barn. Å vi åt kycklingtacos och en massa tårta. Det var underbart trevligt och Molly fick så fina presenter, hon somnade snabbt denna kväll. Amelia var inte glad. Hon gick med bestämda steg upp på kvällen och sa att det var hennes värsta dag i hennes liv.
Dagen efter när jag väckte Molly, frågade jag hur det var med min 6-åring. Då hörde jag från Amelias rum, oohh, förstör inte min dag. Molly fyller inte år idag!
 
 
 
 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Erika säger:
    2014-01-27 | 21:35:27
    Bloggadress: http://eraijka.bloggplatsen.se

    Stort grattis till finast 6 åringen i efterskott. Känns helt sjukt att den lilla busungen jag minns blivit så stor :)

    Kram till er

    Svar: Molly tackar och bugar. Ja tiden går så sjukt fort. Hoppas allt är bra med dig och din familj. Molly hälsar så mycket. Kram
    veronica hahlin

Kommentera inlägget här: