lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

Söndag

Kategori:

Nu har ännu en helg gått förbi. Efter den här helgen längtar jag efter min familj så mycket. När man har det lite kämpigt så är det skönt med familjen som vet hur man mår och hur man har det. Min höft håller på att ta kål på mig just nu och då behöver man mycket kärlek.
 
I helgen kom även min Lovisa och hennes Dennis. Jag älskar dom båda så mycket. Jag älskar när dom kommer hem, det är sådan härlig känsla att få ha sin lilla familj runt sig. Vi pratar och skrattar och har det bara så underbart bra. Nästa helg ska vi åka och sova över hos dom, vi passar på att göra det då vi ska se melodifestivalen där. Längtar redan.....
 
 
 
 
 
 
.

KOMMENTARER:

  • sara säger:
    2014-02-17 | 12:52:13
    Bloggadress: http://heartbysara.blogspot.se/

    Älskade vän, ring som kommer i ilfart. Jag och E kommer och pysslar om dig någon helg! Säg till när det passar......:) <3 Kram och puss

  • Therez säger:
    2014-02-21 | 08:27:25
    Bloggadress: http://www.therez.se

    <3

Kommentera inlägget här: