lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

Inte en vanlig måndag

Kategori:

Det är mycket nu. Jag hoppas verkligen att det mesta löser sig snart så allt får kännas bra för mig.
 
Igår hade vi besök av en 3 dagars bebis. Såå underbart. Snacka om att bebisar är beroendeframkallande, dom är helt underbara. Det är min kusin som fått barn, dom fick en liten pojke, Emil som fått namnet av min morfar (min kusins farfar). Jag är så underbart glad att dom tänkt på min morfar. Jag är uppväxt hos min mormor och morfar, så jag står dom väldigt nära. Min morfar gick bort i cancer för många år sedan men jag saknar honom nästan varje dag.
 
                                      Lånad bild.
 
 
Kommentera inlägget här: