lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

Minusgrader

Kategori:

 
 
Idag har det varit ner till ca -23 grader kallt. Men när jag började min sparktur va det endast -15 grader, men det var otroligt härligt och bitande i kinderna. Hälsade på en kompis och fick gott fika å kaffe.
Det är härligt att vara i hembyn, man får kaffe och surr lite här å där.
Nu har jag även fått hit min stora tjej och Dennis, vi har ätit och skrattat här så tårarna rinner. 
 
Jag hoppas vi snart ska se någon bra film och mysa, för nu blir det stan igen i morgon och jag längtar;). 
 

KOMMENTARER:

  • Kajsa säger:
    2014-12-27 | 23:10:51

    Så härligt det ser ut! Kylan till trots...

  • veronica hahlin säger:
    2014-12-28 | 23:13:35
    Bloggadress: http://lillatjejligan.blogg.se/

    Att det var;). Älskar vintern och sparkföret. Helt underbart härligt; )

Kommentera inlägget här: