lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

5 min kvar

Kategori:

Tills det blir den 30:e. 
Jag var på coop och småhandlade idag å jösses vad folk det var. Å tyvärr måste vi dit även i morgon då cateringen inte blev av. Men allt löser sig. 
 
Idag har jag varit ut och ätit lunch med en underbar vän. En vän som alltid finns där för mig.  Jag tjatar om det hela tiden men jag är så otroligt härligt lyckligt lottad med mina vänner och nya bekantskaper och min familj att jag knappt kan tro det. Det är en så himla härlig känsla. 
 
Nu är det tisdag! Idag kommer mina älskade barn hem. Dom har varit på jullov några dagar men nu äntligen, kommer dom hem. Som jag har längtat. Nä om man nu ska försöka sova lite;)......
 
God natt, dröm söta drömmar;). 
 
 
 
 

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: