lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

26:e Augusti

Kategori: Min familj

Detta är den dag som vi alltid kommer att minnas. Vi har inte ännu fått träffa henne, men vi har längtat efter henne såå länge. Jag är numera moster och mina barn har fått en kusin, en alldelens egen kusin. Vi är så lyckliga så vi nästan spricker.
Min syster ringde igår och jag blev så glad och chockad att jag knappt minns vad jag sa. Ha ha. Sen kunde jag knappt sova, av lycka.
 
Barnen har redan köpt presenter och väntar spänt på att få se henne och att ge henne dessa presenter.
 
Känns konstigt att bli moster, en konstig men härlig känsla. Herregud vad vi kommer att skämma bort henne, tur vi bor nära.
 
Så välkommen kära lilla J. Vi älskar dig redan sååå mycket;)
Kommentera inlägget här: