lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

Mitten av oktober

Kategori:

Tiden bara rinner iväg. Trivs som fisken i vattnet på mitt jobb. Helt underbart. Annars planerar jag bak och inköp till min födelsedag. Spännande. Barnen ser mest fram emot halloweenfesten som vi brukar ha, med trick or treat, god mat och en massa kompisar. Härligt.
 
Här kommer en "liten" önskelista inför min stora dag...
 
 
Jag samlar ju på Matteustallrikarna. Dessa är dom jag har, tycker om att blanda fast i samma färger. Även vita flata. Uppläggningsfat och serveringsskålar i samma serie och färg också.
MK-klocka i guld och rose vore en dröm att få.
 
Thyme for Ginger väskor önskar jag mig också.
 
Å så klart Ittalaglas Essense rödvin glasen. Samt Ittalas Kastehelmi faten "vit"genomskinliga. Assiettstorlek. Ibland undrar jag om jag är halvfinne eller nåt, då jag fullkomligen älskar alla finska märken.
 
Sist men inte minst MUMINMUGGAR "Mumin på äventyr" samt "Under granen vintermugg 2013".
 
Detta är min önskelista som står sig hela året;) Även jul osv.
 
Men det jag önskar mig mest är att vi får umgås med mina vänner och bekanta, min familj. Å att vi får vara friska och krya.
Jag kommer att ha en fest senare, men då det är väldigt mycket på G nu så tar jag detta lite senare. Så ärade vänner, inbjudan kommer senare.
 
 
 
Kommentera inlägget här: