lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

40 år i en vecka..

Kategori:

Jag lever som i en lyckobubbla ännu. Så mycket blommor och uppvaktning har jag aldrig fått i mitt liv. Nästan alla jag känner hörde av sig på något sätt och det är en helt otroligt härlig upplevelse. T o m idag fick jag en underbar bukett med röda och vita rosor från min underbara kompis och hennes familj.
 
I helgen kom mina arbetskamrater hem till mig. Jag bjöd dom på krämig kycklingpaj, coscossallad och chevresallad med parmaskinka. Som efterrätt hade jag gjort cake pops med red velvet cake och panacotta. Vi åt, drack och skrattade kvällen lång. Härliga vänner.
 
På farsdagen så uppvaktade vi pappa Roger med paket på sängen. Sedan hade vi dukat fram en frukost och vi fikade tillsammans. Sedan myste vi hela dagen med att se film. Så mysigt vi hade, det var väldigt länge sedan. Barnen hade inga kompisar hemma och dom ville bara vara med oss- mys.
 
Fick en present av min familj = Hotell i Stockholm samt att se "Rock of ages" med en kompis. Så vi åker nu ner till Stockholm snart där vi ska shoppa, äta gott och se musikalen. Gissa om vi ska ha det mysigt.
 
 
Bild på chevresalladen som serverades på halloweenfesten.
 
 
Barnens förrätt på halloween;)
 
Häxorna i Ersmark...
 
 
 
Kommentera inlägget här: