lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

Onsdag

Kategori: Träning

Gissa om tjejerna var stolta att mamma varit med i Blodomloppet i morse. Amelia tog med sig medaljen till skolan för att visa denna. Molly tog min nummerlapp. Ha ha, tur det inte behövs mycket för att impa på kottarna. Idag cyklade vi till skolan, nu behövs inte ens en liten kofta när man cyklar, det är 23 grader varmt när man vaknar på morgon. Utlandsvärme. Men stackars våran gräsmatta. Den blir härdad om inte annat.
 
Idag skall jag ta prover för att se varför jag samlar på mig så grymt mycket vätska när jag tränar. Mina fingrar nästan sprängs...
 
Lovisa ringde och berättade om att hon var den enda i klassen som fått B på Nationella, engelskan. Gissa om mamma var stolt. Detta måste firas, blir middag eller bio till helgen om vi hinner.
Annarst vankas det snart födelsedag hos oss. Som vi har längtat. Får finfrämmande i år som vi har läängtat efter så mycket. Det blir även kalas i år på 4H-gården där barnen kommer att få rida och en massa andra roliga saker. Det roligast är nog ändå att mamma inte behöver städa inför kalaset, efter kalaset, fixa med massor. Härligt. Nu är problemet endast, vad skall vi köpa till våran 7-åring!!!!?.