lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

Äntligen Påsklov

Kategori:

 
 
Som jag har längtat efter detta. När man har full rulle på jobbet och med två jobbresor inom kort är man slut på. Vi åkte sent ifrån Umeå igår efter att Amelia har varit på ridningen. Jag och ungarna sov nästan hela vägen, helt slut på. Molly hade en riktigt bra dag på dagis då dom fick klä ut sig som påskkärringar, påskharar eller kycklingar, sedan på em hade dom påskdisco. Gissa om hon var överlycklig.
Amelia hade sin dag i tisdags då dom hade friluftsdag. Dom fick ta med fika och så åkte dom skidor för troligtvis sista gången för i år. Men nu är dom glada att få vara lediga en stund.
 
Amelia ska få följa med mig när jag åker till Stockholm på fredag nästa vecka, jag skall åka dit med Sara och vi ska på Globen och pärla med många många fler. Skall bli så kul att få åka dit för att ta det lungt och att mysa.
 
I söndags som var hade vi klädparty, det var riktigt kul och barnen fick nya yogapants, tunikor och mössor. Kommer säkert till veckan. Dom har såå fina och bra kläder, skulle vilja ha alltihopa.
Kommentera inlägget här: