lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

14 år sedan........

Kategori:

Idag är det 14 år sedan jag och Roger träffades. Vi träffades på Åsele vintermarknad 1999. Helt otroligt vad tiden går. Lovisa var bara 2,5 år gammal.... 
 Jag befinner mig i Stockholm just nu och har varit här i några dagar. Åker hem i morgon fm. Vi får fira detta då med en god middag. Hunnit handla lite presenter till barna och kanske hinner jag köpa lite till Roger oxå.
Det har varit hektiska dagar här, men jag trivs som fisken i vattnet. Underbara Stockholm. Vi bor på hotell denna gång och det är så mysigt med hotellfrukost på mornarna. Igår jagade vi Avis hyrbilar här i hela city och hade vi haft en stegmätare hade den gått i taket. Hade såå ont i benen.
 
Snart har vi påsklov och jag kan lova att det blir en massa mys med familjen då vi har varit ifrån varandra så mycket. Hoppas det finns isar kvar så man kan pimpla, det är nu många år sedan jag pimplade och det är såå kul.
 
Nä nu måste jag jobba vidare. Vi ska ut och äta lunch på min favoritresturang som ligger framför NK. MUMS
 
 
Kommentera inlägget här: