lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

Önskelista

Kategori: Träning

I år fyller jag jämt, som jag gruvar mig. Jag minns så väl den dag min mamma fyllde samma siffra. Jag och Lovisas pappa planerade en resa till Östersund där dom fick bo på hotell och sedan när vi kom hem väntade släkt och vänner. Otroligt roligt hade vi. Men det känns så otroligt konstigt. Hade känts bättre om mamma var mycket äldre;)...
 
Roger frågade vad jag önskar mig och tankarna har rullat. Men det jag önskar mig allra mest är en Yamaha eller KTM cross, 250, som jag hoppas kunna få köra;), samt tillbehör till denna som kläder, hjälm och ryggskydd och skor.Samt en ordentlig cykel, en lätt med smala däck skulle jag också vilja ha då jag skall börja cykla till jobbet på sommaren.
En Michael Kors Klocka önskar jag mig oxå, en guld eller en rödguld sådan.
 
Bild lånad från: Sjöbris o vita ting
 
Å allt som finns på Borghällagården, den butiken är min absolut favoritbutik.
 
De e länge kvar men man måste ju börja önska lite:)

KOMMENTARER:

  • Kjell säger:
    2013-01-29 | 00:54:58
    Bloggadress: http://bakgardsgranden.blogg.se/

    Jag har en Yamaha 1100 xvs custom som jag vill ha såld.
    Fel storlek och fel nummer..
    Hoppas du får din hoj.
    Vind i håret e bra både på landsväg och i terängkörning.

    Fridens å allt gott..K

    Svar: Ja, det hade inte suttit fel med en sådan Yamaha oxå, men jag måste ta kortet först;).Tack så mycket. Håller fullständigt med dig, efter crossen blir det MC-kortet.
    Desamma till dig:)
    veronica hahlin

Kommentera inlägget här: