lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

Lite nytt i vardagsrummet

Kategori:

 
 
 
Roger har satt upp väggen i vardagsrummet som gjort att vi har fått en liten gillestuga känns det som. Supermysigt. Jag är så nöjd. Nu är det bara golvet som skall lackeras inom en framtid. Bilden på köksdelen kommer strax. Har beställt en tavla som skall komma när som helst och den tavlan har jag längtat efter så länge. Det är lite småjox kvar där men det blir bra även där oxå. Såå nöjd.
 
Vårkänslorna börjar blossa upp nu när det är snorhalkigt och varmt ute. Förkylningen sitter i, har haft ont i halsen i 4 veckor....Less.
 
Nu har jag två st stora grejor att se fram emot nästa vecka, saker som jag är lite nervös över. Har även hänt lite tråkigheter som gjort att en del planer kanske inte blir av. Men men. Vi får se hur det blir med detta. Jag håller tummarna så hårt jag kan.  
Kommentera inlägget här: