lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

Stockholm

Kategori: Träning

 
 
Så här är lite framtid för mig. På lördag drar jag till Stockholm för Dirty Dancing, samt lite shopping självklart. Ladurée ska jag besöka och andra underbara affärer som bara finns där.
 
I oktober är jag bjuden på Icebreakers med Foppa och Markus Näslund och Co. Gissa om jag är överlycklig. Det är via jobbet. Jag hoppas inte att jag fått op-tid före detta, för jag vill sååå gärna kolla på detta.
 
Annars är inte så mycket inplanerat i oktober eftersom jag väntar på operationstid. Mysa med familjen står på schemat. Förrästen så tog vi in alla vinterkläder igår, har gått igenom allt och tvättat upp det. Så idag blev det vinterjackor för både jag och Molly. Amelia och pappa Roger är hemma då Amelia fortfarande är sjuk. Nu blir det nog sjukan snart. Det ger sig aldrig. Stackars liten.
 
 

KOMMENTARER:

  • LM säger:
    2012-09-25 | 22:29:01

    ÅHH va jag blir avundsjuk. Stockholm, shopping, Dirty dancing och Macarons...
    Hoppas du får en underbar helg :)

    Svar: Tack kära du. Jag hade en toppenhelg, synd bara att förkylningen slog till innan jag åkte. Men men, musikalen var helt underbar och jag fällde många tårar.. Hoppas allt är bra med er. Vi saknar er jättemycket
    veronica hahlin

Kommentera inlägget här: