lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

Ledig dag idag.

Kategori: Min familj

 
Amelia vaknade upp med krupphosta, ingen feber men låter som en kraxig tupp. Vi sitter nu och dricker the så att hon skall bli lite bättre då hon ska på discokalas idag. Jag och Molly måste åka och handla och köpa lite mössor, kanske vi fikar lite på stan också. Jag måste kolla upp en ny luftrenare till henne, då den vi har har blivit lite repig av allt rengörande. Då kan man inte använda den nå mer då det är viktigt att det inte kommer in eller ut några farliga partiklar. Vi har haft minusgrader här inatt, frosten ligger kvar på marken. Så nu börjar den torra perioden inomhus också. Inge vidare för oss men med hjälp av luftfuktare och luftrenare så funkar nätterna och dagarna ganska bra faktiskt.
Bilden är tagen då vi var med min faster och hennes karl på Tapas, en underbar resturang här i stan. Världens godaste mat har dom. Jag tog rödbetor med honung och getost, nötter på. Sparris och räkor, Ostron med vitlöksfyllnad, mumsigt så gott.Längtar tills nästa gång man skall äta där. Men ikväll är vi bjudna till goda vänner här i Ersmark och det skall bli så underbart att få komma dit. Barnen längtar som tusan.
 
.
Kommentera inlägget här: