lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

Fredag, äntligen

Kategori:

Efter världens migränanfall igår så börjar jag återhämta mig nu. Gårdagen var som bortblåst, så borta var jag. Men nu är det fredag och det känns underbart.
Vi har ingenting planerat då vi alla har varit lite hängiga och lite småförkylda. Det skall inhandlas fredasmysgodis i vanlig ordning. Amelia ska på kalas i morgon så Molly skall få hyra en film då istället. Lite shopping måste jag hinna med då Molly behöver en mössa, 3 st mössor har dom tappat på bara några veckor.....Blir lite smått galen.
 
Idag har jag kommit lite närmare målet till operation. Det finns bara två läkare i Sverige som opererar det som jag skall göra, en i Umeå och en läkare i Göteborg och som det ser ut nu så blir det i Göteborg. Pirrigt. Nästa vecka skickas remiss dit och snart får jag en tid för detta. Skall bli så skönt att få det gjort så jag får tillbaka mitt liv. Har lagt upp ganska många saker som jag skall göra sedan, jag hoppas bara att allt går bra och att jag kan göra alltihopa. Viktigast är att kunna få leka och sporta och umgås med mina barn både dom små och med min stora tjej. Det har varit väldigt lite av sådant nu då jag varit så dålig. Men snart........
 
Skall kolla på kameror i helgen, vilken jag skall köpa. Snart börjar julen och då måste man absolut ha en bra kamera. Älskar ju allt med jul, advent osv. Härligt. Bara vi får ordentlig höst nu så vi får ut och plocka lite fina löv och göra hösttavlor, sen får vintern komma.
 
Trevlig helg önskar Lillatjejligan.
Kommentera inlägget här: