lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

Mitt i veckan-dagen

Kategori: Träning

Här sitter man igen. Nu är det bara 29 dagar kvar tills jag skall bege mig till Göteborg för operation. Nervös? Inte än, men en skön känsla har infunnit sig i kroppen, en tro, hopp om att jag kommer att bli frisk. Är inte nervös över operationen eller runtomkring detta men nervös över att jag inte kommer att bli frisk. Vågar inte riktigt tänka på att jag kommer att bli frisk, då blir jag så fruktansvärt besviken om det inte blir så.
 
Idag skall jag och Lovisa på spa-behandling. Lovisa skall få en ungdomsbehandling på 60 min och jag skall få en Ansikte-klassisk på 90 min. Underbart härligt skall det bli. Men efter min behandling måste man hem på en gång, eftersom jag kommer att bli knallröd i ansiktet. Gissa om Lovisa skrattade. Men det skall bli så underbart skönt.
Jag skall boka in en fotbehandling på Wilmas innan op, det var det mest, absoluta, helt underbara behandling jag varit på. Man var nästan full efteråt. Kunde knappt köra bil hem, ha ha.
 
Annars har jag inte så mycket planerat nu för tiden på dagarna. Jag har underbara vänner som finns tillhands hela tiden och som gör mig glad och det är så mycket värt. I söndags var min underbara vän S här och vi pärlade och surrade och åt lite pizza. Samtidigt tömde kottarna Mollys rum totalt. Ha ha, vilken syn. Vad dom hinner på några timmar. Men huvudsaken dom har det kul, för jag kan lova att här får man busa i sitt rum nästan hur som helst, MEN man måste alltid städa efter sig......
Kommentera inlägget här: