lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

Fredagsmys för hela bunten

Kategori:

Provdocka från Åhlens 599:-
 
 
                            Hänglykta från VILLAGE 99:-
BOSS Nuit ca 530:-
 
 
Dessa saker skall läggas till min önskelista. Mamma, den riktigt långa listan är lite längre ner...... Nu längtar jag ju inte mindre när man har pratat med mamma. Tur hon vet hur galen jag är i min födelsedag. På fredag får vi goda vänner på middag här, då kommer barnen att klä ut sig och vi kommer att dekorera vårat hem ordentligt. I morgon ska vi handla en jättepumpa och dekorera denna. Barnen längtar.
 
Idag har jag fått min operationstid, i slutet av november flyger jag till Göteborg. Blev så pirrig o nervös. Samtidigt ringde min läkare här ifrån NUS så nu blev det massa ändringar för mig. Men jag förstår detta då jag inte mår bra, och blir bara sämre och sämre.
Tur jag har min födelsedag att se fram emot och helgen efter kommer våra underbara vänner hit och vi skall få rå om dom hela tre dagar. Detta ser jag fram emot såå mycket. För det var länge sedan sist.
 
Fick en trevlig överaskning ikväll, Lovisa ringde och vill komma ikväll. Gissa om vi blev lyckliga.
Trevlig helg på er alla.
Kommentera inlägget här: