lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

Härliga fredag

Kategori:

Nu är fredag äntligen här. Idag följde jag med en kompis till doktorn. Är så glad när jag kan få hjälpa henne lite då hon alltid hjälper mig och ställer upp för mig.
Sedan har jag legat på soffan och vilat.
 
I helgen blir det lite julpyssel med julkort och smycken samt mycket mys med mina gullungar. Vi får ju även besök i morgon och vi längtar så mycket efter det. Då blir det ännu mera mys.
 
Fick ett paket från USA idag med Choklad melt, svart, vit och rosa så det kommer att bli cake pops och fina muffins, som nedan. Det är så kul när man kan mixtra och trixa med allt och göra det superfint.
 
 
 
Visst blev dom hära häftiga? I helgen blir det liknande med frosting i orange kanske. Dom skall egentligen vara helt svarta uppe men jag hade lite för lite deg, så nu vet vi hur man skall göra. Man lär sig;). Nu väntar jag bara på fler färger från USA och då kommer vi att göra regnbågs-cupcake.
 
Önskar en trevlig helg!
 

KOMMENTARER:

  • Emelie FOTO säger:
    2012-11-23 | 22:23:12
    Bloggadress: http://emeliesverin.blogg.se/

    wow vilka Häftiga muffins :O

    Svar: Visst är dom;)
    veronica hahlin

  • Isolde säger:
    2012-11-24 | 08:18:38
    Bloggadress: http://medtankepa.blogg.se/

    Wow ser häftigt ut! :D Något man ska prova inför halloween för det där var ju jätte snyggt! synd att den redan är över... :P

    Svar: Visst gör det. Å det finns så många färger så till jul skall vi göra röda och gröna och vita och gröna, går att göra på många olika vis. Superkul.
    veronica hahlin

  • Linda - Smink&Skönhets blogg. säger:
    2012-11-24 | 18:54:13
    Bloggadress: http://smokeyeye.blogg.se

    så goda dem ser ut :)

    Svar: Dom är suupergoda;) Tror att jag måste blanda in lite saffran i nu till jul.
    veronica hahlin

  • therez.se säger:
    2012-12-06 | 00:29:47
    Bloggadress: http://therez.se/

    Mums, de var ju supergoda! :D

    Svar: Visst var dom, mums. Kram
    veronica hahlin

Kommentera inlägget här: