lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

Ändringar....

Kategori: Träning

Ja, nu blev allt upp och ner. Måste infinna mig 1,30 tim före op på onsdag så jag var tvungen att boka en natt extra på hotell samt avboka SJ och flyga ner dagen före istället. Å nu ser jag att jag kanske inte ens får igen SJ pengarna. Gissa om jag är arg (å fattig). Fan man sitter här snurrig och påverkad och ingenting blir som jag tänkt det. Satt och pärlade en dag och efteråt ser jag att jag pärlat helt tokigt.... ha ha. Tur man kan skratta lite, för jag är sååååå less nu.
 
Å ont har jag nästan konstant nu. Igårkväll var rent ut sagt förjävlig. Bara för jag hälsade på på jobbet och åt middag hos min syster. Ska man inte kunna med det ens? Less, sur och allmänt förbannad. Det är mitt andra namn nu.....
 
Jag kommer att lägga ut alla mina smycken snart på bloggen där man kan köpa dessa om man vill. Men då jag ingen kamera har så tar detta lite tid.. Men det kommer, lovar.

KOMMENTARER:

  • Hanna Karlsson säger:
    2012-11-23 | 09:02:40
    Bloggadress: http://hannafialotta.blogg.se/

    Vad kul att göra smycken. Det gör jag med. Hoppas att operationen går bra och att du får tillbaka pengarna från SJ.

    Svar: Ja, visst är det kul. Har fastnat för detta så mycket. Tack för omtanken. Och vi kommer få tillbaka pengarna från SJ, dom var så trevliga därifrån och förstod allt. Önskar dig en trevlig helg.
    veronica hahlin

Kommentera inlägget här: