lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

Trägårdsplaner

Kategori: Inredning



Bergbambu



Häckoxbar



Korallkornell

Här är lite som jag funderar på ang våran gård. Just nu går allt ruskigt sakta, men Roger jobbar otroligt mycket nu och jag är ju i pensionärsform........ Önskar att jag kunde hjälpa honom mera. Men vi kämpar på och han har nu handlat allt för att göra stommen på altanen. Jag ritar och funderar hur vi skall göra.
Det kommer att bli äpplen-, plommon- och krusbärs träd, det är en sak som är säker.

Allt skall gå i enhet. Tycker inte om när det är olika lyktor, krukor osv. Så nu handlas inget och jag planerar hur allt skall bli. Det kommer att bli teak, svart/grått och vitt samt silverfärger på altanen. Fräscht och fint. Sedan blir det nya markiser och ytterdörren kommer att gå i samma färger. Whiiho vad jag längtar. Ytterdörren skall jag måla i år. Det får köpas in en dörr senare. Vet precis vad jag vill ha, en trädörr. Trä kommer starkt på ingående igen och det är lätt att hålla rent när man har en karl som skruvar och barn som leker i lera........
Kommentera inlägget här: