lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

Tapas

Kategori: Min familj

I fredags hade vi lite after work på Tapas här i Umeå. Wow säger jag, underbart god mat och servicen var helt Superbra. Det var bland det godaste jag har ätit. Jag valde 4 olika rätter och en efterrätt, men de var lite för mycket. Jag blev så mätt att jag höll på att spricka;). Vi avslutade det hela med en drink på Invito. Underbart härligt med uteserveringarna nu. Å i fredags var det feststämning i centrum innan fotbollsmatchen började. Så härligt att fnittra å ha skoj med sina arbetskamrater;). Å Tapas blir de fler gånger;).

KOMMENTARER:

  • Nina säger:
    2012-06-21 | 14:08:17
    Bloggadress: http://ninuz.blogg.se

    Saknar ute serveringar här i Dorotea. Det är så mysigt! Men vi va på öltält i lördags och det va super trevligt!

    Önskar er en härlig midsommar!
    Jag och Anton far till Umeå hela helgen!
    Kram

  • Vera svarar säger:
    2012-06-26 | 10:12:47

    Nina - Ja, det är så mysigt, man önskar att man hade mer tid och ork att gå ut mera. Det är verkligen speciellt med sommaren och deras uteserveringar. Så kul med öltält. Det var länge sedan. Hoppas ni hade underbart i Umeå. Vi var i Meselefors på midsommar. Jag vill oxå önska dig och din familj en trevlig sommar. Kram

  • Lena säger:
    2012-06-27 | 13:54:38

    Åh, vad mysigt ner ser ut att ha det. Saknar när jag fick vara med :(
    Tänk att det är två år sedan jag slutade jobba åt MYDOCTOR!
    Saknar dig.
    Önskar er en skön sommar, njut av ledigheten.
    Kram

    Svar: Ja, tiden bara rinner iväg, fattar inte var den tar vägen. Nästa gång kan du väl hänga med, vi går inte ut så ofta, men det skulle vara så trevligt att du oxå va med;). Saknar dig också så mycket. Kram
    veronica hahlin

Kommentera inlägget här: