lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

Äntligen

Kategori:

Torsdagen innan semestern ringde ÄNTLIGEN min läkare från ortopeden. Nu är äntligen operation inbokad och det blir till hösten. Tiden efter operation kan bli upp till 6 mån lång innan man är fit for fight igen men han hoppades på att det skulle gå betydligt snabbare. Jag är så glad att äntligen få något gjort så det spelar ingen roll, huvudsaken att jag kan bli frisk och få börja leva ett vanligt liv igen gör att jag blir så lycklig.
Så nu ser jag fram emot detta mest av allt.
 
Jag har cystor i höften och dessa måste bort därifrån. Hade inte en aning om att man kunde få cystor i höften. Men dom ska nu bort och jag hoppas att jag aldrig mer får ont där. Det har ju bara tagit 5 år att komma på detta. Men dom är ju inte snabb på lassa, det är en sak som är säker.

KOMMENTARER:

  • SivLouise Orädd säger:
    2012-07-23 | 21:27:17

    Tänk om vi får vara rumskamrater på ortopeden? Hihihih

    Svar: Ja just de, när var det du skulle dit? Gu vad roligt om dom kunde planera in detta. Minns du vilken läkare som skulle op dig?. Kram
    veronica hahlin

Kommentera inlägget här: