lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

Torsdag

Kategori: Allmänt

Dagarna, veckorna och månaderna går så rysligt fort just nu. Det är väl för att vi har något inbokat nästan varje dag, men ändå.

Allt är bra med oss, förutom karln. Som är hemma och är rysligt febrig och dålig. Det är inte bara karlsjukan utan denna gång är den på riktigt. Jag hoppas verkligen att han blir frisk snart.

Ikväll vankas det ridning för tjejerna. Dom längtar varje dag efter detta. Att jag fick mig två hästtokiga tjejer;)

Själv har jag fått mig lite dåliga nyheter men skall snart träffa doktor och hoppas att det inte är för allvarligt. När man väl är sjuk så får man alltid en massa andra fel, tråkigt tråkigt. Men jag hoppas det är blir bra. Alltid tänka positivt.......

Men men, vi har i allafall bokat in en massa kuligheter som vi ska på och det känns väldigt bra.

Kommentera inlägget här: