lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

Tiden den går

Kategori: Allmänt

Oj oj vad tiden går fort. Har haft en jättehektisk tid på jobbet och i förrgår blev vi färdiga. Det handlar om upphandling och det var inte att leka med kan jag tillägga. Men jag är av den kalibern, att efteråt känns det bra och man är en erfarenhet rikare.
Men nu är det mycket annat som ligger efter och en dag hemma gör inte saken bättre.

Men nu är alla "hinna med listor" klara, nu är det bara att hinna göra dom.

Funderar på att börja med lussebullarna innan Amelia skall hämtas. Men egentligen behöver jag vila, men att sitta och bara sitta gör att jag får lite panik. En utlandsresa skulle passa mig alldelens utomordentligt just nu. Dels för att alla mina leder har börjat göra sig hörd på samma sätt som höfterna, inte bra och framförallt förjävligt. Hur kan jag drabbas av så mycket otur, med mig själv. Min kropps känns som en 70-åring. Men försöker alltid se något positivt, men jag kan meddela att snart är allt mitt positivt tänkande om smärta slut;(.

Men men, jag hoppas att remiss nr 3 hos Ortopeden skall ge värkan. Dom är dom mest inkompetenta på denna jord. Jobbar långsammast och, ja listan är lång, men tyvärr är det dit jag måste.........
Kommentera inlägget här: