lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

Morsdag...

Kategori: Min familj



På söndag är det morsdag!

I min familj har vi alltid uppvaktat mor på morsdag med tårta tidigt på morgonen. Eftersom min mamma älskar blommor, har hon alltid fått presentkort på sommarplant men i år blir det något helt annat, mamma!;).

Bilden är tagen i Spanien -09 då jag, min syster och mamma tog ledigt i en vecka och åkte till Spanien. Det var så mysigt och vi hade så roligt. Synd bara att jag åkte med 2 badkrukor, fick oftast bada helt själv, ha ha.
Jag önskar att vi snart kan åka tillsammans igen.

KOMMENTARER:

  • Therez säger:
    2011-05-27 | 20:14:54
    Bloggadress: http://www.therez.se

    Määäh! Jag badade ju faktiskt... Hela två gånger! ;)

Kommentera inlägget här: