lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

Mamma

Kategori: Träning



Mammor, vad gör vi helst när vi är barnfria?
Jag kan kliva upp lite tidigare på morgon för att kunna dricka kaffe alldelens ensam och läsa tidningen hur länge jag vill. Gör hellre detta nu än att sova på morgonen. Det är otroligt lungt och skönt och man får lite egentid.

Annars när jag är barnfri sitter jag helst och går igenom mina inredningstidningar och drömmer mig bort. Det är väl då alla mina ideér föds, ha ha. Eller så städar jag. Det blir oftast att man börjar att städa och sedan är man i full gång att gå igenom skåp och kläder o dyl. Är detta inte typiskt? Men man får mycket gjort;) Å kaffe, kaffe i stora lass intages när man är barnledig. 

 

Kommentera inlägget här: