lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

Söndag

Kategori: Allmänt

I helgen har jag knappt lyft ett finger. Ibland behöver man det också. Bara jag kunde slippa värken också:(. Nu har jag bestämt att jag inte ska ha det så här längre. Nu kommer jag att stanna på lassa tills dom säger något vettigt.
Alla berättar hur dåliga många hälsocentraler är, och jag håller med dom, men lassa är inte så många gånger bättre, dom är så överbokade att ibland får du t o m fel doktor bara för att dom måste boka in patienter. Detta är så fel. Sist jag var till dr fick jag en ryggkirurg, och han bad om ursäkt för detta och att han inte kunde så mycket om höfter! Det var 300:- helt i onödan. Helt sjukt faktiskt.
Men nu skall hårdhanskarna på om jag så måste ta med mig någon dit. Jag har något fel, direkt när jag kommer in till en doktor får jag tunghäfta, sitter som ett fån och bara ler (känns det som). Men när jag far med mina barn är jag stenhård.

Annars lyser solen (inget ovanligt). Skall börja samla ihop saker till loppisen som vi ska ha. Ska passa på att städa och sätta upp hyllor i förrådet som vi har här inne. Just nu är det kaos där och man hittar ingenting.
Kommentera inlägget här: