lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

Lördag

Kategori: Min familj

Idag är det lite gråmulet ute, inget regn, varmt men gråmulet. Har inte inträffat på väldigt länge här.
Håller på att ordna lite till loppisen vi skall ha här på gården. Ska bli så kul. Jag älskar att ha loppisar, man får träffa så många, man blir av med massvis av saker, härligt.

Annars börjar jag jobba på måndag. På ett konstigt vis längtar jag, men ibland känns det inte som om jag har haft semester då jag måste jobbat lite nu och då. Men så är det.

Vi har varit och campat med husvagn i Norrfällsviken, underbart ställe. Alla 3 barnen tyckte om det. Lovisa vill t o m göra om det nästa år men vill till Göteborg eller Skara (NÄÄ, sa Roger, som ej tycker om att köra långt med husvagn).
Jag, Lovisa och Amelia tog oss en dag till Härnösand där vi shoppade och umgicks med hennes farmor. Jag fick även besöka graven och Amelia köpte ett litet hjärta och la där. Sedan for vi till deras stuga vid havet och fikade. Måste säga att det var en av mina bästaste dagar på väldigt länge. Det värmer i hjärtat att veta att Lovisa har så underbara far-föräldrar. Tack för en underbar dag!

Sedan har vi skrattat, badat, ätit god mat, spelat och återigen skrattat. Jag och Lovisa har spelat kort i massor. Men det är inge kul att spela mot henne, för hon vinner exakt hela tiden..







Jag/vi har 2 st små väldigt pinpinetta tjejer, så här kan dom se ut i bilen:).
Å en frukostbild från husvagnen.

Kommentera inlägget här: