lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

Torsdag i vårt hus

Kategori: Allmänt

Rätta ordet är just nu i vårat hus. Nu har Amelia fått öroninflammation. Så vi måste fara och träffa någon doktor som kan titta hur det ser ut i örat. Hon har bara lite feber och är frysen. Annars mår hon bra, min lilla sjukling.
Molly var det full rulle på i morse, fick sin nya tröja och nya jeansväst. Sedan satte vi upp luggen med ett spänne och hon kunde nästan inte slita sig från spegeln. Pappa Roger skjutsade henne till dagis med bärgaren.
Allvarligt tror jag att vi måste köpa en bärgare. Barnen hoppar i ytterkläderna när dom skall få åka bärgare. Men är det ingen bärgare p G så går det sååå låångsamt. Ha ha.

I morgon blir det möte i Övik, passar då på att hämta hem storasyster Lovisa. Hoppas att vi hinner en tur på Cubus.

Nä nu blir det till att fylla kaffetarmen lite mera..

KOMMENTARER:

  • Sara säger:
    2011-01-27 | 15:54:37
    Bloggadress: http://heartbysara.blogspot.com

    Hej raring!

    Här är det likadant, har med mig Elliot på jobbet idag. Han är förkyld och feber,

    Glöm inte bilderna till mig



    kram och puss

  • Vera svarar säger:
    2011-02-01 | 08:42:29

    Sara - Stackars liten, hoppas att han snart kryar på sig. Förbaskat, jag har glömt bilderna. Skall skicka dom så fort jag minns när jag kommer hem. Kram kram

Kommentera inlägget här: