lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

Fredagsmys

Kategori: Allmänt

Här tjoas det och has. Lovisa spelar Wii och lever in som bara den. Småknottarna tittar på och vill vara med. Härligt med Fredag.
Idag har även jag fått smaka lite godis, men jag måste erkänna det är inte lika gott längre som förut. Med LCHF är man oootroligt pigg, får sån energi så det är helt otroligt. Igår tog jag och Lovisa en 45 min promenad och det var så härligt.

Imorgon har vi städning av våran gård som gäller, lekstugan skall städas och ALLT skräp skall faras med på tippen. Det skall bli fint och fräscht på våran tomt och snart i förrådena och garaget. Vi har absolut ingenting planerat in och det känns ootroligt skönt. Sedan skall vi äta grillat och cykla en sväng till våran Majbrasa här i Ersmark. Mysdag med andra ord.

Förstås, jag skall på en topp till tå behandling på IKSU spa också i morgon. Hur härligt låter inte det? Härliga helg!
Kommentera inlägget här: