lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

Mina alldelens egna äpplen

Kategori: Mat och recept





Jag har världens minsta äppelträd och det kan alla som varit här hålla med mig. Men jag får så grymt mycket äpplen. I år gjorde jag min egna äppelsaft, som blev supergod. Jag blev såå stolt. Synd bara att den snart är slut. Men det är så kul att ha egna äpplen, det är något jag har längtat efter.

KOMMENTARER:

  • Therese - Sockenvägens Söta säger:
    2010-09-27 | 10:36:59
    Bloggadress: http://lurans.blogg.se/

    Oj oj så avis jag blir, har alltid drömt om fruktträd... Vilken lyx att ha egna äpplen att göra mos av och pyssla med... KRAM

  • Vera Svarar säger:
    2010-09-28 | 08:08:17

    Therese - Sockenvägens Söta - Ja, det är helt otroligt härligt att ha ett alldelens eget äppelträd, synd att mitt är så litet bara. Men jag funderar på att sätta flera äppelträd. Men vi har inte världens största tomt, så vi får se hur det går. Kram

Kommentera inlägget här: